MeDiConf | Органiзатор Netpeak

Програма Конференції

Валерiй Ославський
Модератор
Ведучий проектів «Я соромлюсь свого тiла» та «За живе» на телеканалі СТБ
Практикуючий ортопед-травматолог, ведучий проектів «Я соромлюсь свого тiла» та «За живе» на телеканалі СТБ.

У 2004 році закінчив Одеський державний медичний університет (факультет лікувальної справи). У 2013 році здобув другу вищу освіту та закінчив Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при президенті України.

З 2013 року ведучий та експерт медичних проектів «Я соромлюсь свого тiла» та «За живе» на телеканалі СТБ.
  • 09:00 Реєстрація / Welcome сoffee
  • 10:00 Відкриття
  • 10:20 Тема лекції «Як та навіщо вимірюється ефективність маркетингових кампаній та digital-активностей у медичному бізнесі?»
    Наталія Тулінова
    Наталія Тулінова
    Zdorovi agency Founder&CEO

    Як та навіщо вимірюється ефективність маркетингових кампаній та digital-активностей у медичному бізнесі?

    1. Аудит медичного закладу, як перший крок до визначення можливих зон росту та покращення показників.
    2. Види аудиту медичного закладу та етапи проведення.
    3. Проблеми, які вирішуються за допомогою отриманих рекомендацій.
    4. Кейс: Аудит сайту санаторія «Горького».
    Розгляд кейсу за алгоритмом: Що було? Які зміни відбулись після отримання рекомендацій? На що впливають реалізовані трансформації?
    Має 15-річний операційний та комерційний досвід в управлінні медичними закладами: клініка ISIDA, Мати та дитина.
    Експерт із виведення на ринок та розвитку медичних брендів, розроблення та впровадження маркетингових та сервісних стратегій закладу.
    Розробник та тренер навчального курсу «Школа сервісу та маркетингу» для медичних лідерів.
    Розробник та тренер комплексних освітніх програм для власників та керівників медичних закладів, маркетологів та PR-спеціалістів в медицині, лікарів та середнього медичного персоналу, адміністраторів та операторів контакт-центрів.
    Консультант проектів охорони здоров'я міжнародних організацій: ЄБРР, Деллойт, Юнісеф та USAID.
  • 11:10 Тема лекції «Як побудувати бренд лікаря в соціальних мережах та яку користь вiн може принести?»
    Олена  Коваленко
    Олена Коваленко
    EvoClinic Founder&CEO

    Як побудувати бренд лікаря в соціальних мережах та яку користь вiн може принести?

    1. Що таке власний бренд та чи потрібен вiн лікарю?
    2. Ключові моменти позиціонування лікаря в соціальних мережах.
    3. Категоричні «не можна» для бренду в соціальних мережах.
    4. Iнструменти впливу власника на лікаря – чи є вони в просуванні власного бренду лікаря?
    З 2007 практикуючий лікар. У рамках медичної практики Олена мала змогу бачити всі «таємниці» державного та приватного медичного сектора.
    З 2016 року керує власним медичним центром. На власному досвіді знає як руйнуються ілюзії лікарів, якi засновують власний бізнес.
  • 11:45 Тема лекції «Моє розуміння бренду – практичний досвiд та рекомендації»
    Людмила  Шупенюк
    Людмила Шупенюк
    Ведуча та експерт проектів «Я соромлюсь свого тіла» та «За живе» на телеканалі СТБ

    Моє розуміння бренду – практичний досвiд та рекомендації

    1. Коли ми стаємо брендом і для чого нам це?
    2. Якщо доля дає тобі можливість – варто скористатися.
    3. Що обрати: телебачення, інтернет, радіо чи публічні виступи?
    4. Контент всьому голова?
    5. Сім’я, робота, телебачення, соцмережі – як все встигнути?
    Акушер-гінеколог вищої категорії, лікар ультразвукової діагностики, експерт з естетичної гінекології.
    Ведуча та експерт проекту «Я соромлюсь свого тіла» на телеканалі СТБ. Експерт телепроектів «Все буде добре», «За живе», «Давай поговоримо про секс».
    Спікер українських та міжнародних конференцій з акушерства та гінекології.
  • 12:20 Тема лекції «Як медичному бізнесу бути успішним в digital-просторі?»
    Сергій  Казанцев
    Сергій Казанцев
    DOC.UA Founder&CEO

    Як медичному бізнесу бути успішним в digital-просторі?

    1. Створення довіри до лікаря та медичного центру — найважливіший етап взаємодії з пацієнтом онлайн.
    2. Як керувати репутацією клініки в мережі?
    3. CPA-модель залучення пацієнтів або як платити лише за прийоми, що відбулися?
    4. Майбутнє медичного бізнесу у digital-просторі.
    Засновник та СЕО сервісу пошуку лікарів DOC.UA – першого в Україні медичного онлайн-стартапу. Сьогодні цей сервіс об'єднав понад 8500 лікарів та 1300 клінік в 24 містах України.
    Казанцев Сергій понад 15 років керує проектами українських та міжнародних компаній в інвестиційній, страховій, банківській, юридичній та фінансовій сферах.
  • 13:00 Coffee Break
  • 14:05 Тема лекції «Як стати Клінікою №1 у Facebook-просторі України? 7 практичних рекомендацій»
    Сергій  Снєгірьов
    Сергій Снєгірьов
    Клініка Вихідного Дня Директор з маркетингу

    Як стати Клінікою №1 у Facebook-просторі України? 7 практичних рекомендацій

    1. Майбутнє продажів в приватній медицині.
    2. Як продавати медичні послуги через соцiальнi мережi?
    3. План роботи з аудиторією в SMM.
    4. Аутсорсинг або власний відділ SMM?
    5. Розробка відеоконтенту як результат довготривалих продажів.
    6. Що можна робити в SMM?
    Експерт-практик з розвитку та просування приватних медичних клінік.
    Директор з маркетингу «MEDIKOM» (перша приватна клініка України, 27 років на ринку, більше 700 співробітників).
    Директор з маркетингу медичної компанії «Ilaya».
    Консалтинговий проект з групою компаній «Мати та Дитина».
    Консультант «Центру Здорового Материнства».
    Директор з маркетингу та керуючий «Сіті Клініки».
  • 14:40 Тема лекції «Креатив в медичному маркетингу. Робіть те, про що будуть говорити! Все інше працює погано»
    Павло  Козлов
    Павло Козлов
    MegaDoc Співзасновник

    Креатив в медичному маркетингу. Робіть те, про що будуть говорити! Все інше працює погано

    1. Навіщо креативити в медицині та чому креатив це не завжди величезні бюджети?
    2. Кейс на 32 зуба. Як придумати активність для стоматолога в парку Наталка?
    3. Everything counts. Як порахувати ефект від незвичайного?
    4. Кейс на 210 кг. Як ми просували баріатричну хірургію?
    5. Тонка грань креативу в медицині: наскільки і коли це доречно (під час цієї секції гикають фахівці з медичного права).
    6. Кейс без задньої думки. Як зробити проктолога легендарним?
    7. Де брати тих, хто придумає яскравіше?
    8. MegaDoc vs УСI. «Народні засоби» – кейс проти аптеки вашої бабусі.
    9. B2B-кейс. Як ми зробили медичний стенд самим ненудним на виставці.
    10. Наші креативні факапи. Коли довелося все швиденько фіксувати.
    Понад шість років у медичному маркетингу, одесит.
    Потрапивши в цю вузьку нішу абсолютно випадково (після 20 років в ефірі «Просто Ради.О»), Павло встиг зібрати в портфоліо своєї команди успішні колаборації з такими великими мед. компанiями як Медичний будинок Odrex (4 роки на посаді Head of Marketing), Інститут пластичної хірургії VIRTUS, B&B Dental Ukraine (кращі італійські рішення для стоматологів імплантологів), Клініка Святої Катерини, Конгрес анестезіологів Black Sea Pearl.
    Головна особливість Павла та його команди – тільки практичний медичний маркетинг, ніякої води та лекцiй про «успішний успіх». Виступає рідко. Ловіть момент!
  • 15:15 Тема лекції «Як завоювати довіру клієнтів в медичному діджитал-просторі – від абстракцій до дій»
    Катерина Лабецька
    Катерина Лабецька
    Bookimed Head of Content Marketing

    Як завоювати довіру клієнтів в медичному діджитал-просторі – від абстракцій до дій

    1. Кому довіряють клієнти в медицині?
    2. «Три кити» в побудові довірчих відносин в медичному діджіталі.
    3. Контент + маркетинг = дружба та співпраця?
    4. Контент-стратегія, портрети ЦА, гайдлайн і стайлбук — навіщо вони вашому бізнесу?
    5. Формати та типи контенту — як знайти «своє» та аналізувати його ефективність?
    6. Система відгуків та рекомендацій.
    7. Бізнес та ком'юніті: як лояльне ком'юніті допоможе вам зростати?
    Професійно займається контентом протягом 7 років. Із них 1,5 роки вела проекти в галузі медичного обладнання.
    Протягом 3 років вибудовує контент-маркетинг у Bookimed — це медична онлайн-платформа №1 у світі. Щомісяця сайт відвідують понад 300,000 користувачів.
    Мета Катерини в Bookimed — створювати лідогенераційний контент, якому довіряють.
  • 15:50 Тема лекції «Чому важливо працювати з репутацією бренда в онлайні? Кейс Synevo»
    Яна  Дехтяр,  Олексaндр  Даценко
    Яна Дехтяр та Олексaндр Даценко
    Head of Marketing, Synevo та Team Lead of PM Team , Netpeak

    Чому важливо працювати з репутацією бренда в онлайні? Кейс Synevo

    1. Чому важливо працювати з репутацією? Які болі у найбільших брендів та чому наявність негативу для них природня?
    2. Як системно відстежувати згадки та негатив у мережі?
    3. Які типи негативу існують, як його розпізнати та як реагувати?
    4. Тонкощі роботи з негативом на сайтах з вiдгуками, форумах та в соціальних мережах.
    5. Тактики та стратегії по витісненню негативу у пошуковій видачі.
    6. Побудова роботи на стороні агентства.
    7. Побудова роботи на стороні клієнта.
    8. Результат взаємодії та активної роботи з боку агентства та клієнта.
    Яна Дехтяр. Яна керує відділом маркетингу мережі медичних лабораторій «Сінево» і працює на ринку медичної діагностики понад 15 років.
    Медична лабораторія «Сінево» – лідер українського ринку. Більше 250 відділень мережі обслуговують понад 3 млн. клієнтів в рік.

    Олексaндр Даценко. Олександр працює в інтернет-маркетингу 8 років. На його рахунку більш 100 реалізованих eCommerce-проектів, серед яких luxoptica.ua, boo.ua, avtokrisla.com, filter.ua, blest.ua та багато інших.
  • 16:25 Тема лекції «Інструменти комунікацій: коли, для чого і кому?»
    Юлія  Демцова
    Юлія Демцова
    Експерт у сфері медичного маркетингу

    Інструменти комунікацій: коли, для чого і кому?

    1. Не онлайном єдиним. Як сервіс Helsi.me розповідав про себе користувачам державних клінік?
    2. Робота з блогерами. Як зібрати армію впливу та змусити її працювати на себе? Безкоштовно.
    3. Хайп без шкоди для репутації. Як змусити говорити про себе в Монако?
    За свою кар'єру активно розвивала маркетингові комунікації для таких проектів як Doc.ua та Helsi.me.
    Участниця ініціативної групи МОЗ з питань реформи медичної галузі, консультант із стратегії на онлайн-просування спеціалістів сфери естетики.
  • 17:00 Тема лекції «Актуальність email-маркетингу в медичній сфері. Первинна підготовка та розробка стратегії »
    Наталія  Устименко
    Наталія Устименко
    eSputnik Керівник директ-маркетингу

    Актуальність email-маркетингу в медичній сфері. Первинна підготовка та розробка стратегії

    1. Як автоматизувати процес відправки листів за допомогою різних каналів комунікації?
    2. Поведінкова та споживча сегментація для утримання клієнтів.
    3. Кейс компанії: як зекономити до 20 годин на створенні розсилок.
    Професiонал у напрямку email-маркетингу з досвiдом понад 7 рокiв. Автор понад 250 статей, присвячених iмейл-маркетингу та спікер галузевих конференцій.
  • 17:35 Панельна дискусiя: «Дiджитал трансформацiя приватних клiнiк: ефективнi маркетинговi активностi, для яких не потрібно брати кредит або шукати iнвесторiв»
  • 18:20 Закриття конференції

Як бути в курсi новин MeDiConf? 

Ви будете отримувати цiкавий матерiал про iнтернет-маркетинг для медичного бiзнесу, анонси спiкерiв, безкоштовнi вебiнари та ексклюзивнi пропозицiї наших партнерiв.